koszyk jest pusty

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Stellbuty.pl

1. Postanowienia ogólne

Sklep internetowy dostępny pod domeną internetową www.stellbuty.pl, zwany dalej „sklepem internetowym”, prowadzony jest przez Elżbietę Kucharczyk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „Stell” Elżbieta Kucharczyk (adres prowadzenia działalności gospodarczej i adres do korespondencji: Leńcze 228, 34-142 Leńcze) wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 5512094797, REGON 851737925, adres poczty elektronicznej: sklep@stellbuty.pl, numer telefonu: +48 502 106 473 (opłata jak za połączenie standardowe- wg cennika właściwego operatora).

Regulamin dotyczy świadczenia usług sprzedaży wysyłkowej produktów fabrycznie nowych za pośrednictwem sklepu internetowego.

Sprzedawanie obuwie wykonane jest ze skór naturalnych, których główną cechą jest ich niejednolitość, w związku z czym mogą wystąpić drobne różnice w kolorze i strukturze skóry. Jest to cecha typowa dla produktu naturalnego. Dotyczy to również futrówek naturalnych, które pod wpływem ciepła/ potu mogą się lekko przebarwiać i jest to ich cecha naturalna.

Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania.

Prawa autorskie do serwisu oraz zawartych w nim treści należą do „Stell” Elżbieta Kucharczyk.

 

2. Zasady zawierania umów sprzedaży

Informacje o produktach podane na stronach internetowych sklepu internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Zamówienia złożone  w dni powszednie po godz. 17:00, w soboty, w niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

W przypadku braku towaru w magazynie klient jest informowany o tym fakcie (poprzez podany w formularzu zamówienia numer telefonu lub pocztę elektroniczną) i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. W takim przypadku klient może odstąpić od umowy jeżeli nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia.

Zawarcie umowy sprzedaży następuje poprzez złożenie zamówienia przez klienta wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej. Wcześniejsze złożenie zamówienia przez klienta jest niezbędne w celu zawarcia umowy sprzedaży.

Złożenie zamówienia przez klienta jest możliwe po zalogowaniu na uprzednio założone konto poprzez formularz rejestracji lub bez rejestracji i logowania (podając następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu kontaktowego).

Po złożeniu przez klienta zamówienia sprzedawca potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej klienta, co powoduje związanie klienta jego zamówieniem oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Z chwilą otrzymania przez klienta wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między klientem a sprzedawcą.

Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu.

 

3. Sposoby płatności

Ceny towarów w Sklepie Internetowym oraz koszty dostawy są podane w złotych polskich i zawierają podatek.

Klient może wybrać następujące formy płatności:

        - płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki,

        - płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy,

        - płatności kartą kredytową i e-przelewem, które przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

 

4. Koszty, terminy i sposoby dostawy

Zastrzegamy sobie czas realizacji zamówienia do 5 dni roboczych, jednak staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, najczęściej w ciagu 2 dni roboczcyh.

Dostawa zakupionych produktów odbywa się za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

Proponujemy następujące formy dostawy:

        - paczka pocztowa priorytetowa 11 zł,

        - paczka pocztowa pobraniowa 21 zł, 

        - przesyłka kurierska 15 zł

 

Przesyłki zagraniczne:

 

        Wysyłka do krajów UE, Rosja, Białoruś, Ukraina

 

        - list polecony priorytetowy do 1kg 35zł,

        - paczka ekonomiczna 56zł,

        - paczka priorytetowa 70zł.

 

        Czechy, Słowacja:

 

        - paczka ekonomiczna 32zł,

        - paczka priorytetowa 34zł.

 

Wpłaty proszę dokonywać na następujące konto:

Bank Pekao S.A.

Numer konta: 38 1240 4197 1111 0010 3389 7896

“Stell” Elżbieta Kucharczyk, Leńcze 228, 34-142 Leńcze

w tytule proszę wpisać wyłącznie numer zamówienia

dla przelewów zagranicznych

numer konta IBAN:PL38 1240 4197 1111 0010 3389 7896

kod BIC (swift) banku: PKOP PL PW

 

Paczki są wysyłane codziennie, natychmiast gdy zamówienie zostaje zrealizowane.

 

5. Zwroty

Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta. Odstąpienie od umowy odbywa się poprzez złożenie oświadczenia przez Klienta. 

Klient może zrealizować zwrot produktów poprzez przesłanie poprawnie wypełnionego formularza zwrotu, który znajduje się na dole strony.

W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany odesłać zakupione produkty w stanie niezmienionym wraz z wszystkimi dołączonymi akcesoriami, dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu.

        Adres do wysyłki:

        Stell Elżbieta Kucharczyk

        Leńcze 228, 34-142 Leńcze

Środki pieniężne za zwrócone obuwie klient otrzyma nie później niż w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego zamówienia na konto bankowe z którego została dokonana wpłata albo zwrot zostanie dokonany przekazem pocztowym w razie płatności „za pobraniem” albo w inny uzgodniony z klientem sposób.

Zwrot wysłany za pobraniem albo na koszt odbiorcy nie będzie przyjęty przez sklep internetowy.

 

6. Wymiana

Klient ma prawo wymienić obuwie na inne, jeśli zakupiony produkt nie spełnia jego oczekiwań. Wymiana jest możliwa w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Możliwa jest wymiana na ten sam model, lub inny- droższy (należy wówczas dopłacić różnicę w cenie).

 W przypadku wymiany należy opłacić koszt ponownej wysyłki. W tym celu należy dokonać przelewu na konto bankowe lub włożyć pieniądze

        do paczki (wysyłka Pocztą Polską- 11zł, kurierem- 15zł),

        konto bankowe:

        38 1240 4197 1111 0010 3389 7896

        oraz odesłać obuwie na własny koszt  w stanie niezmienionym wraz z wszystkimi dołączonymi akcesoriami dowodem zakupu, wypełnionym formularzem wymiany oraz kopią dowodu wpłaty lub pieniędzmi na

        przesyłkę powrotną na adres:

        Stell Elżbieta Kucharczyk

        Leńcze 228, 34-142 Leńcze

Wymiana zostanie zrealizowana po otrzymaniu produktu na wymianę oraz po zaksięgowaniu wpłaty,

Wymiana wysłana za pobraniem albo na koszt odbiorcy nie będzie odebrana przez sklep internetowy.


7. Reklamacja

Na obuwie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji.

Do przesyłki reklamacyjnej klient musi dołączyć dowód zakupu w sklepie internetowym oraz poprawnie wypełniony formularz reklamacji.

Adres do wysyłki:

        Stell Elżbieta Kucharczyk

        Leńcze 228, 34-142 Leńcze

Klient ponosi koszty dostawy reklamacji produktu do sklepu internetowego.

Reklamacja wysłana  „za pobraniem” albo na koszt odbiorcy nie będzie przyjęty przez sklep internetowy

 

8.  Ochrona danych osobowych

Dokonując zakupu w sklepie internetowym klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie koniecznym do realizacji zawartej umowy.

Sklep internetowy gwarantuje przestrzeganie zasad Ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych oraz gwarantuje nieudostępnianie ich innym osobom fizycznym i prawnym. 

 


Płatność i dostawa

Płatność przelewem tradycyjnym, elektronicznym lub za pobraniem.
Bezpieczne zakupy zapewnia dotpay

Kontakt

+48 502-106-473

KOSZT POŁĄCZENIA JAK ZA ZWYKŁE POŁĄCZENIE
TELEFONICZNIE, ZGODNIE Z TARYFĄ TWOJEGO OPERATORA.
 
Czynne w godzinach 8.00-18.00

sklep@stellbuty.pl

Newsletter

zapisz